CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2, 2011

SELAMAT HARI TERJADINYA SEORANG AKU..

woooo...ini muke separa dewasa...hahahahaha      

weh...... korang....
aku da dewase...
okey...nak jerit sekuat tenaga batin....

Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooo














ape orang2 dewase selalu buat eh? meh aku wat ceklist semata2 nak buqtikan yang aku memang seorang yang dewasa... weh....aku da 25 hokay......meh kite cek satu2...

1. orang dewase selalu pk pasal centa..... 
reaksi aku : yes....aku memang da dewasa.....

2. orang dewasa selalu pk pasal bertunang
reaksi aku : ok....belum cukup dewase......

3. orang dewasa selalu pk tanggungjawab
reaksi aku : op kos la aku pk tangungjawab aku......pagi bangun...g kls...petang bali...makan..tido.... yes...memang aku seorang yg dewase.....

4. orang dewase pk pasal kawen
reaksi aku : ok2....aku nak pk sekarang jugak....... [tengah pk ni...jgn kaco]
 yes.....aku da pk......terbukti memang aku dewasa suda..hahaha

5. orang dewasa pk anak2
reaksi aku: ye....aku salu pk anak2 buah aku la.....kire anak jugakla kan?? konsider seketla weh...

6. orang dewase pk pasal bresfiding
reaksi aku : whoa....ok ngaku sekarang....aku tak dewasa lagi bab ni.....==>weh...jgn gelak aku...


7. orang dewase terell masak
 reaksi aku : memang arrrr...ternyata aku dewase....hahaha...ok tipu....aku tak terel masak kecuali masak air....hensap....


kan?? kan??? setelah diteliti...memang aku da dewase sungguh ni...yes...... aku suke jadi dewase ni....hahaha...


sebab ape??


1. sebab leh bercinta dengan jayanya tanpa sorok2 dari mak bapak


2. leh wat keputusan sendirik dengan bongkaknye..hahhahahaha


3. leh buli adik2 yg mude2. tanpa rase was2 dan curiga


4. leh wat mende sesuka ati walopon rase nak lempang diri sendrik je....


5. leh wat belog yang ade amaran : "ini belog orang dewase.." hahahahahahaha


6....sikit2 sudah la........


okey...




"SELAMAT HARI JADI YANG KE 25 UNTUK DIRI SENDIRIK YANG SAYA SAYANGI IATIU SAUDARI CIK NORULBAITI YANG SAYA KASIHI..."




yahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

whoa....wajah keyahhooooan yang melampau kerana keterujaan menuju kedewasaan..hahaha

0 manusia terhebat:

Post a Comment