CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 21, 2011

CUBAAN MENJADI MATANG NAMUN TIDAK BERJAYA

ini adalah gambar paling matang..ouch....suke..






 yuhuu.....

hebat tak tajuk entri diatas??
sile angguk..
hahahahaha...

sedar tak?? sedar tak??? op kos korang tak sedar pasal aku yang rase mende ni.. lately makin hari makin risau dengan diri sendiri.. lagi bertambah risau bile dok on pesbuk...baaaaaaaanyaaaaak gile invitation kenduri kawen dari member sebaye mahupon tak berapa sebaya tapi kawan jugak... lagi berganda2 risau bile dok tengok member2 haplod gambar kawen mereka bersama pasangan bahagia mereka dan keluarga mereka.... laaaaaaaaaaaaaaaagilah berganda kuasa tiga bile ade yang haplod gambo peknen mahupon gambo baby mereka sendiri.... weh....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrisaunye.... nampak tak aku risau?? nampak tak?? nampak tak???



hati tengah risau tapi masih mampu lagu buat peace due belah jari..hey...abaikan jemari comel itu









Saya (bukan nama sebenar) bertambah stressssss bile orang sekeliling selalu cakap...

"cemanelah kalo ko kawen eh?"

"cane la ko ade anak nanti eh"


"bile ko ni nak matang...umo da tua""

wehhhhhhhh...tolong seket...baru doplohlime tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

seriesly macam nyampah jugakla bile org cakap aku da tua...hakhakhak....eleh...jelesla tu umo mude lagik dari aku tapi nak bajet matang...kahkahkah......gile keji... ekceli bukan tak cube berlagak menjadi wanita...cubela jugak...tapi ......

kau tengok ni..kau tengok ni...gambo ni diambil dalam bilik lec siap ade beliau kat depan lagik okay


OK FINE!!!


sedarlah aku bahawa macam mana aku nak matang sedangkan kawan2 aku sumenye masih budak2 hingusan...

jadi jangan salahkan aku kalo aku tak matang...

salahkan mereka.......










hahahahahahaha

























KEJI!!!!
aku suke gambo ni sebab macam band je bile lynn(bukan name sebenar) belagak bawak gitar mak esah padehal bukan gitar die pon..hahahhahaha


















cop....










































chiaow dulu...papai...

0 manusia terhebat:

Post a Comment