CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 7, 2012

Selamat BIRTHDAY terlambat (direct translation from google translate)

besday girl sedang beraksi...ouch....bday girl lah sangat


 yuhuuuuu........... well... tak terlambat kot nak wish hepi besday untuk diri sendiri...hahahaha..... okey3.... sudah beranjak gede aku dah..... dah 13 tahun da umo aku...tapi dua kali la...hahahahaha...tak paham???? takpe....anggap je aku still sweet seventeen ..oh yeah...hahaha

semalam.....kitorang plan bahek punye nak p makan kat kfc ijok ni... semangat weh nak p....lame gile doll tak berpoye2 dengan rakan sebaya(sebaye lah sangat kan...hahaha)... so...malam yang damai...yakni semalam aku n da geng upin ipin pon pergilah menuju ke tempat kejadian....

ondeweh nak ke sane...dorang tetibe cakap nak sambut bday aku....ouchhh...malu dol...rase nak sorok muke bawah kete kancil si gmah...**itupon kalo muatlah badan aku ni ha.....hahahahahaha.... siap suh pilih lagik kek itew.....aku pon malu2 segan2 buah pilihlah kek bluberi...auuuuuuuu.....sesedap oren rasenye (pelik walopun kek itu bluberi kenape mesti kaitkan dengan oren)....wau.....siap anty kedai tu bagik lagi sebijik kek vanilla free sebab sayang kat aku le tew..... hahahahaha....ekceli kek tu orang order tapi tak hambek...rezki la tu namenye.....hahahahaha....
welll....sambut besday kat KFC terase macam diri ini mude remaja WALAUPON.......haha...isi tempat kosong sendirikla ye...hahaha





muke teruje le tewwwww....

with Gmah, Elin n mak Esah... hehe....dorang ni katik la...hahaha...kan aku da nampak macam resakse da ni ha.....uiks...panjangnye caption aku.

3 dara pingitan.... lai3........

agai.....Gmah, aku, and Anis...n nek Elin kat belakang....sape suh berdiri belakang aku....kan nampak kepale jew.....hahaha


dorang...lagi????

terase bagaikan mak kepada anak2 kecil baru darjah 4...huaaaaaaaaaaaaaa

hehehehe,,,,apepong....aku sangat2lah apreciate ape yang dah adik2 ni wat kat aku....oh...harussslah adik...dorang kan umo 22-24...aku je baru 13 tapi 2x...hahahahahaha....ape ade pade umo...ye dak??? as long as kamu hepi dengan life kamu.... kire ok la tew..... memang hepi gilelah ngn korang....luv you bebeh2 sekalian...auuuuuuuwwww....sebak didado rasonyo...hahahahahahahah




LUV KORANG SEMUA.....AUUUWWWWCCHHH...





macam dah ade gambo ni kat ateh..tapi maleh plak nak delete...tepek je lah..hahahaha



ok ...bye..... =)



p/s: ekceli.....ade jugak yg wat aku hepi.....hepi sebab muke kurang nampak kilatannye since aku makan vco...hahaha....baru 3 hari makan ni.... da rase kondifen muke kurang berminyaks....kalo sebulan cane la eh?? hahahahahahahahahahahah...... nak beli???? p  SINI

1 manusia terhebat:

Miss Gmah

oh maiiiii. muke kite kilat habes lahhhh. tapi bukan sbb minyak yer. hihi. eumora punyer pasal jadi tegang gegile muke sampai shining habessss u! LOL

Post a Comment