CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 2, 2012

SELAMAT HARI KEJADIAN..

SELAMAT HAWI JADIW
SELAMAT HAWI  JADIW
SELAMAT HAWI JADIW AKUW
SELAMAT HAWI JADIW...
eh...eh..perlukew letak sumew hrup dabel yu kat hujung2 itew??? ok fine....cobaan menjadiw remajew zaman sekarang dengan gayew penulisan konon2 comel ah ding dong tidak berjayew nampaknyew.... pang... macam nak kasiw lempang kat diwi sendiwi ajew....

ok,... 2012 da skang...pejam celik pejam celik eh..eh... da masuk 2012 da.... (macamlah hidup ini hnay untuk pejam celik sahaja)..hahahaha




masuk je taun baru....sume nak pakat dok cerita pasal azam baru.... aku je yang rase2nye tak pernah hidup dengan azam baru...oh......sungguh dahsat..... nmpak sngat seolah tidak berdedikasi terhadap diwi sendiwi..... hahahaha..

tidak....bukan begitu...paqsal setiap tahun aku akan fokus pada hari lahir aku sendiri iaitu jatuh gedebuk pada tangggal bukan tanggal tigapuluhsatubulanlapanlimapuluhtujuh....bukan....bukan.... hik3.... tapi beday aku jatuh pada 1 JAN setiap tahun...yuhuuuuuu...... terlampau eksaited mensambut hari tua sampai terlupa apa azam baru setiap tahun..

maka dikesempatan ini....saya ingin mengucapkan SEOLAMAT HARI KEJADIAN UNTUK DIRI SENDIRI..... oh....sudah 26 tahun saya rupenyer.....sudah boleh kahwen...ahaks....(malu...tutup muke...sambil lari2 masuk bilik)



eh....sebut pasal kawen.... 01012012 hari itew.... my besfren's wedding...wow...sangat eksaited seperti diri sendiri pulak yang bernikah pada hari kejadianku.... ahahahahak......


so...... KEKLA...... selamat berkahwen...moge jadik isteri cerdik yang solehah.... i luv yu so seterong baby..... hehehe






JAMILAH yang sungguh JAMILAH..... hehehe....selamat pengantin baru kekla...=)

1 manusia terhebat:

Miss Gmah

Happy Besday Kak Baiti. :)

Post a Comment