CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 14, 2010

9 TAHUN YANG DUKA..TAPI DIA TETAP BERJASA...

Sesungguhnya aku sedang dan amat teringin untuk melupakan kata2 negatif yg pernah diluahkan oleh seseorang yg pernah berjasa pada aku... sesungguhnya juga....kata2 yg dilemparkan betul2 membawa satu sisi yg negatif dalam hidup aku...aku jadi pasif..rendah diri dan segala macam rasa yang menjeruk hati. betapa selama 9 tahun aku cube untuk melupakan setiap butir bicaranya... tetapi makin aku cuba untuk melupakan semuanya...makin aku teringat. kenapa? 9 tahun adalah tempoh yang panjang.. 9 tahun aku menjeruk rasa... 9 tahun juga aku pendamkan kecewa.. 9 tahun jugalah aku merasakan aku adalah insan yang gagal... maka benarlah kate2 nya 9 tahun yang lampau... Aku adalah insan yang sia2. hu...pedihnye macam ditusuk belati tajam..... maka berdosakah aku kerana pernah cuba mnidakkan segala jasa2 nya?

" tabahlah hati........."

 walau apapun hamburan kate2 nye.....DIA TETAP BERJASA.....dan aku tak layak untuk membencinya kerana aku sedar.......walau papaun hakikat yang pernah terjadi antara aku dan dia...DIA TETAP BERJASA...walau seumur hidup aku gagal dan dihina....DIA TETAP BERJASA...meski aku luluh kecewa...cemburu dengan kasih sayangnya terhadap yang berjaya....DIA TETAP BERJASA... kerana aku hanya insan biasa...tak berhak menyatakan kecewa...kerana DIA TETAP BERJASA...


aku cube untuk melupakan 9 tahun yang lampau atas sebab yang relevan....DIA TETAP BERJASA...
dan aku amat2 menghargainya.....terima kasih......




0 manusia terhebat:

Post a Comment