CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 7, 2011

TERIMA KASIH

patutnye dari semalam lagik aku da tulis entry ni..tapi tak berkesempatan la plak...pasal semalam da whole day aku dating ngan rumet aku p tengok felem yang ditunggu2 tapi tak de peluang nak tengok... so..memandangkan kelas aku cume isnin-rabu sahaja..makanya semalam kami bergegas tanpa was2 ke Jusco Kepong. semangat nak tengok ini...


okey... cerita memang best... pasal dari mula masuk panggung sampai la habis cerita memang tak larat nak gelak.... popcorn pon tak sedar bila habis....ayo pon tak sedo bile mase aku sedut...hahaha....semput mak nak.... kire memang berbaloi2 lah menghabiskan duit menonton itu cerita.....hehehehe.....


okey... nak say TQ yang tak terhinggalah pada blogger famous amos ni...encik BEN ASHAARI sebab sudi mempromot belog picisan ini...hahahaha....  well...dulu aku tak pernah terpikir pon nak carik follower seberapa ramai yg boleh....aku wat blog suka suka... kalau aku ade problem..memang aku tulis kat mane2 shaja...aku luahkan dalam bentuk penulisan... aku tak tahu pon fungsi sebeno follower tu utk ape..hahahaha...ok...fine....sile gelak kan aku kuat2...(tapi gelak dalam hati ajela ye..hahaha)

hahaha....ok la tu kan.... da naik 30 dari 2-3 orang jer..hahahaha...**lempang

ok.. 

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA



bye..

=p

0 manusia terhebat:

Post a Comment