CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

IF MY HEART IS YOURS..........


okeh....lately i put so much tried in order to revealed my feelings. haha...it wasn't easy actually since i am not such a romantic person... okey.....first thing first.... tried to put 'his' photo to be a desktop wallpaper...hahahahaha.......but then...i felt there's so tak matured..hik3...okey....tukar semula...then tried to talk nicely...manje2 gitu...oh noooooo...that wasn't me...hohoho...raseneye agak geli...okeh...tukar lagi....
.
then seperti teringin untuk membuat status kat fesbuk...ILYSM...hahahahhahahahha..pon rasenye seperti sudah tidak sanggup.... mengapakah sukar sangat ni nak jadik seperti mereka2 yang lain??? hehe... oh...aku tidak seberani itu utk mnyatakan ape yg aku rase........mungkinkah??? aku tak normal?? hahahahaha...mungkin tidak...aku biasa2 saja....mungkin juga dah selalu sgt bergurau dengan kawan2 lelaki yg lain pasal syg2 ni...wat aku susah utk menyatakan rase syg pade org yang betul2 aku syg..huishhh,,,make benarlah kata orang...

"perasaan sayang itu amat mudah untuk diungkapkan KECUALI jika disertakan dengan sepenuh perasaan"

maka hati ini.....aku tahu kau malu untuk mnyatakan sayang...kerana hatinya telah mengikat hatiku..hahahaha..oh...rasenya seperti sudah tidak sanggup untuk menyatakan apa2 pon......biarlah mase yg merubah aku kerana aku semestinya tidak mungkin dapat merubah masa.......

dan kalau benar dia mahukan aku.......dia pasti dapat menerima kekuranganku...kerana disebalik ketidaksempurnaanku...dia mungkin akan melengkapinya........

=))



nota kaki : oh.......Beliau yg dibawah bukan dia...tapi dengan melihat kefli..hatiku terbayangkan dia.....hahahahaha.....=p

0 manusia terhebat:

Post a Comment