CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 6, 2010

BILA HATI INGIN BERBICARA

Aku ingin sekali menjadi bintang
yang cantik menghiasi gelap malam....
meski jauh...namun hadirku tetap kelihatan....

aku ingin sekali menjadi sang rembulan...
yang indah menerangi malam..
biar cahaya suram..
namun hadirku tetap dinantikan....

aku ingin sekali menjadi mentari...
yang gagah menerangi siang..
melenyapkan gelita menghadirkan cahaya
melimpahi segenap ruang semesta....

aku ingin sekali menjadi sang pelita..
meski perluku cuma sekali sekala...
namun hadirku tetap berjasa...

tapi.....
aku hanya aku yang biasa...
mungkin hadirku tak disedari....
wujudku tak dipeduli....
dan bila hati ingin berbicara...
adakah akan ada yang mendengar suara hati ini??



***tidak terasa ingin menulis panjang lebar pada kala ini....saya masih lagi mencari diri yang hilang...skill menulis yang dah pergi tak tau kemane......okeh.....semoga semuanya bahagia dan gembira=)***




nota kaki::oh....saye sudah terlalu rindukan emak::

0 manusia terhebat:

Post a Comment